суботу, 25 червня 2011 р.

Весняний шопінг / Spring-time shopping

В моєї колишньої співробітниці підростає доця - Соломійка. Цієї весни, коли стало трохи тепліше я прийшла в гості, а заодно і вирішила "поновити гардероб" маленької модниці. Що з цього вийшло - дивіться далі.

Для щокатого чуда в мене звязалася ось така шапка з кашемірової пряжі. Узор - з пишних стовпчиків. З розміром я вгадала, проте шапочка на виріст не вийшла - получилася впритик. Оздобила шапку квіткою та гудзичком. Вийшла шапка по-зимовому весняна: водночас з грубих ниточок, але і в дірочку.

 A baby-hat with a crochet-flower is made with cashmere yarn. Not so warm, but it's alright for spring.

 Також в подаруночок звязала камізельку з тонких та м'якеньких шерстяних ниток "Пехорская- Детский каприз".  Защіпається жилеточка на гудзики-квіточки.


A baby-vest with flower-buttons. 


Ще трошки Солі :-)
A little bit more of Solia :-)
Мале щокате чудо

Соломійка з мамою Гальою

Думаю, що у цьому дописі не зайвими будуть і схемки. Узор я використала інший, але і цей дуже гарно виглядає. З японськими журналами в'язати - надзвичайне задоволення.


Немає коментарів:

Дописати коментар